Merhaba anneler. Kızıma kıyafet alışverişi için para ayırdım. Artık alıp, yıkayıp, ütüleyeceğim çünkü 31 haftalığız. Ama ben bir türlü karar veremiyorum 🤯 alacağım 300-400 liralık bi alışveriş maksimum. Virüsten dolayı bi mağazaya gidemiyorum korkuyorum internetten söyleyeyim diyorum hangi marka alsam bi türlü bulanıyorum. İnstagrama bakıyorm. Trendyola bakıyorum. Karar veremiyorum ikizler burcunun da😂 var mı Benim gibi olan 🤦🏻♀️