MehZey canım bende öyleydim 14. Haftada hissetmeye başladım pıtpıt atıyordu doktoruma sordum zayıfsın karnındaki yağ az olduğundan hissedebilirsin normal demişti ama çok küçük zaten günde bir iki defa hissediyordum şuan 21. Haftadayız maşallah durmuyor🙏 Hissetmen için çok erken telaşlanma ☺️