67380ipek hissediyorum valla bana da çok ilginç geliyor ilk gebelik hemde ama ben zayıflıktan olduğunu düşünüyorum çünkü damar atmasını çoktan geçtik uzanınca özellikle çikolata gibi şeyler yiyince pıt pıt atmaya başlıyor hatta eşim de elini koyunca hissetti