Feride_qurbanova Hanfebyrktr biz bu gun 11 hafta olduk 26 si ultrasona giricem.🙈 doktor tahminde bulunurmu acaba?… 🤷🏻♀️
nazirella 14+1 im bende ikili taramada kız gibi dedi ama net göstermedi ayaklarıyla kapatmıs heran bişey cıkabilir ordan dedi birdahaki kontrolümde inş. Netleşir 😊 herkes hayırlısıyla kucagına alsın inş. 🙏🏻
Bugleemm 13+5 iz ikili taramada doktorum %90 kız dedi hatta benimki bacaklarını açmış kaldırmış havaya görünüyordu net bir şekilde 🙈 😄
MSBebek AyGC yani detaylı olduğu için gözüküyor dediler hep bende dün yaptırdım /80 erkek dedi 13. Haftamdayim
semra_366 Kızlar merhaba. Biz 13+1 de öğrendik oğlumuz olacağını. Boyu 7,4 cm. Bana kısa gibi geldi sizce nasıl?