Ffc2224 Hanfebyrktr benim 15 haftalık ocak sonu subat gibi başları gibi olur herhalde 😅 2 defadır doktor bakıyorda pek inatçı göstermiyor bir türlü doktor muhtemelen kız dedi
AyGC mlsmrtgl ya ikili taramada cinsiyet belli mi oluyor ? Ben 5 Eylül’de yaptıracağım henüz 10.haftamız
mlsmrtgl AyGC doktorunuza sorun belki tahmin yapar ☺️ Benim doktorum %90 erkek dedi 14+6 da ise kesin erkek dedi
MSBebek AyGC yani detaylı olduğu için gözüküyor dediler hep bende dün yaptırdım /80 erkek dedi 13. Haftamdayim
ZeyAk @AyGC kesin öğrenilmiyor o zaman az çok bir tahmin yapabilir dr oda ultrason cihazı iyiyse daha kesin 15-16 haftalarda belli oluyor. Yani ikili taramayla bir ilgisi yok cinsiyeti öğrenmenin.