Prenses1anne Mervisko__ aç kaldığında oluyodu bendede sürekli oldu şuan 39+4 ’ün hala oluyo aç kaldığında midem bulanıyor öğürüyorum ve tükürükle karışık kan geliyo ama gerçekten aç kalmamaya dikkat edersen sende geçtiğini görürsün bulantı gecmiyo ama hafifliyo
Mervisko__ Prenses1anne bunu dikkate alıcam çok teşekkür ederim🙏🏻 Benimde ister istemez aç kaldığım oluyor. Uzanmaya meyilleniyorum daha çok. Artık dışarıda bile olsam yanıma meyve kuruyemiş alıcam.
Sustek Mervisko__ ben yaşadım aynısını. Boğaz tahriş oluyor ondan.. kusmaktan kadar bitkin düşüyordum ki.. elim ayağım kalkmazdı artık. Allah yardım etsin, geçecektir inşallah. Korkmayın dert etmeyin 💓
Mervisko__ Sustek ah ah kesinlikle benimde öyle kustuğum günler hiç halim olmuyor 😞 çok teşekkür ederim Allah razı olsun🙏🏻🌸
Zeyzeyka Mervisko__ 😃😃😃 banada öyle dediler de geçmedi maalesef ama hafifledi eskisi kadar yoğun değil
HamzaMoms Mervisko__ bende aynısını cektim canım boğazların tahriş olmuş zorlamaktan ben yutkunamıyordum geçer merak etme pekmez falan iç yumuşatır soğuk şeyler içme
Mervisko__ HamzaMoms gerçekten ne çok yaşayan olmuş bu durumu. Bir nebze içim rahatladı ve sizler adına da üzüldüm. Çok teşekkür ederim 🙏🏻