Arkadaşlar merhaba.. şuan 20+5 günlük hamileyim. 6. Haftadan itibaren koku hassasiyeti, bulantı ve kusmalarım başladı. Doktorun önerisiyle prilam dr ilaç başladım. bulantım çok şiddetli olmasa da devam etti, bazen kustuğum da oldu.. fakat bunun sonu hala gelmiyor😞 uykusuz kaldığımda veya geç yatıp erken kalktığım da yine kusuyorum. Ve artık son iki seferdir kan gelmeye başladı. İlkinde emin olamadım diş etim kanıyor sandım ama bu sabah kesinlikle emin oldum. Tamamen kan kusmuyorum ama bildiğiniz taze kan geliyor damla damla veya damladan daha çok. Üstüme bile sıçramış o derece😞 bu durumu yaşayan var mı? Çok midem yanıyor normalde onunla ilgisi olabilir mi? Kustuktan sonra boğazımda acıyor ona da bağlıyorum ama emin olamadım.