Kızlar kıZlar benim ilk gebeliğim bebeğimin sağlıkla doğması yaşaması ve hayırlı bi evlat olması tabi ki önceliğim bu şekilde hep dua ediyorum… bunların dışında bebeğim kime benzeyecek nasıl görünecek sevimli ve güzel olur mu gibi sorular aklımın hep ucunda sizlerde de aynı düşünceler var mı yoksa ben gereksiz bi merak içinde miyim ne dersiniz ?🙈😂