Bademlii benim daha önce dış gebelik öyküm olduğu için 4. Haftamda ağlayarak gittim. Gülerek çıktım. Aklına ne gelirse sor bıkmadan cevap verir. Eşim hekim o Hüseyine gidelim dedi. Gatadan da biliyor ve güveniyor hekimliğine. Aynı hastanede çalıştılar bir dönem sanırım 3000e yakındır sincanda yaptırdığı doğum sayısı. Ben kısaca çok memnunum. İnşallah sorunsuz geçer gebeliğiniz.