emine0808
merhaba.
Doktorum 2008 yılından beri Doç. Dr. Cemil Kaya. TOBB hastanesinin doktoruydu şimdi muayenehanesi var Çukurambar’da. İlk defa gebelik için gidiyorum ve tam benlik bir doktor. İnsanın moralini yüksek tutar, gereksiz testler tahliller istemez, cep numarasından sürekli ulaşılabilirdir… istediğin yerde doğumunu yaptırırım dedi ben TOBB istedim. Özel sağlık sigortam olduğu için paket vs konuşmadım ama paket olduğunu duymuştum.
sizi de tebrik ederim, sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim 😊