tgce_brs inşallah hayırlı sağlıklı kolay doğumlar yapariz. Ben Gönül Hanım.tatildeyken başka bir doktora gittim inan ki 1 tane görüntü tutuşturdu elime ama Gönül hanım.oyle değil sıralı halde her pozunu veriyor renkliyi de ilerde veriyor ve inan ki com güzel pozlar yakalıyor dakikalarca bakıyor . Cinsiyetiniz de 12. Haftada bildi maasallah çok bilgili normal.dogum yanlışı çok sakin ve sakinleştiren abartısız doğal en güzeli de sürekli dua eden bir doktor ben çok sevdim Gönül hanımı inşallah bu şekilde devam ederim. Kızım ellerinizde doğar dedim inşallah yanında olacagim hiç merak etme sen der hep. Hatta ben bir ara çok korkmuştum kese suyum.geldi galiba diye pazar sabahı doktorum.kahvaltisindan geldi baktı bana Allah razı olsun çok.sukur değilmiş ben boş endiselnmisim.ama koşa koşa gelmişti hakkjni odeyemem beni tenkin etmişti çok bilgili akılı bir doktor gerçekten kendimi çok şanslı hissediyorum ben