Kızlar merhaba ben bugün aşırı mide bulantısı ile acile gittim ve hamile olduğumu öğrendim üstelik 8 haftalıkmış kalp atışı kese vs herşey normalmiş çok şükür hafta içi polikliniğe gitmem gerekiyormuş Osmangazi tıp merkezinde Adnan şahine gitmeyi düşünüyorum nasıl sizce vede bu haftalar da ne tahliller yapılıyo biliyormusunuz