Meriwa ya ilk gebeliğim tecrübesizim ve çok heyecanlı korkulu mutlu endişeli bir duygu icerisindeyim 🤩 Allah kısmet ederse normal doğum istiyorum 35+2 olduk her an doğum yapicak gibi çok korkuyorum henüz doktora gitmedik en son 1 ay önce gitmiştik pazartesi kontrolüm fakat buradan bir bilgi edinmek istedim normal doğum hakkında genelde sıkıntısız açılması normal olan insanların doğumu genellikle kaçıncı haftada gerçekleşiyor onu merak ettim 😍🥰🙃