Hayalt benim 1710 dogum kilosu. Bugun 1550 dedi hemsire. Kahroldum kilo onemli degil biliyorum ama iste insan takiliyo. 33+0 da dogum yaptim ben. Iste ufak ufak denemelerle bakicaklar bugun kan almislar sonucu icin nasi merak icindeyim yarin olsada ogrensem. Sezeryanliyim ilk gun kalktim ayaga bebegim icin. Inaniyorum ki saglikla kavusucaz yavrularimza. Nerede dogum yaptin