DilanDag ben neredeyse bu haftalara kadar oğluşum oynamasa göbeğim şişmese hamile olduğumu unutucam o derece çok şükür ki rahat hamilelik geçirdim ne kustum ne tiksindim ne bel ağrısı çektim Elhamdulillah, ama son zamanlar da yatamamak özellikle gece bi kaç sıkıntı onlarda geçicek şeyler şimdi ise doğum nasıl olacak acaba neler yaşıcam onun heyecanı var içimde 🤲🏻☺️