Doruk-fatma bende 37+4 deyim.. nst de sancım falan çıkmadı, alttanda hiç muayene olmadım henüz.. bir tarihte verilmedi. Geçen hafta pzts gitmiştim en son her şey normal gözüküyordu kontrolüm pzts tekrar. İlk doğumumda normaldi, inşallah bu da normal olsun istiyorum. Ama hiçbir belirti yok henüz.. bolca şişkinlik uykusuzluk ağırlaşma dışında bişi yok😀