Melekmray canım çok geçmiş olsun ben doğuma kadar çoğu doktorla görüştüm doğum esnasında çocuk kardiyoloji doktorunun olmasıni istedim doğumda öyle bir şey olmadı çok şükür yani çocuğumun damarının ters olmadığını öğrendim ama doktor bana hamileyken korkulacak bir şeyin olmadığını her şeyin doğumdan sonra olacağını söyledi ben tabii korktum yani sizin gibi doğumuma kadar ne yerdeydim ne gökteydim sürekli araştırıyordum sürekli doktorlarla konuşuyordum eğer çocuğunuz doğduktan sonra nefes almakta zorluk içmede zorluk içerken morarma olmazsa sadece takipli oluyorsunuz yani kardiyoloji bölümüne takipli olacaksınız her 3 ayda bir yani inşallah onlar yanılıyorlardır öyle bir şey yoktur varsa da zaten takdiri ilahi