recrah 22+6 da detaylı ultrasonda sağ aort ark gördü dr çok üzgünüm ne yapılır bu durumda hiç bilmiyorum
Harvicell recrah canım benim bebeğim sağ aortik arklı bizde detaylıda öğrendik sağlıklı sıhhatli aldım kucağıma şimdi 5 aylık sıkıntı yapma bize de di feleğe olabilir %52 oranında dediler .
Heyecandorukta Rabia-03 bahsettiği sendromdaki belirtilerden birisi aort damarının yani kalbe gider atar damarın büyümesiymiş. Ama İnşallah o sendrom değildir. Allahım şifa versin olanlarada
recrah Kalp:sağ aortik ark. Abdominal duvar:bağırsaklarda grade 1 hiperekojenite. Sağ ve sol böbrek :piyelektaz Raporda yazanlar bunlar malesef
Yumak recrah Bu akşam saat 8 buçukta dr Kağan Kocatepe’nin instagramda canlı yayını var, sorunuzu sorup değerlendirmesini isteyebilirsiniz. Birçok soruya açıklayıcı cevap veriyor.
Heyecandorukta recrah Sadece olasılık bunlar o sendrom işin net bulgular değil, ve erken dönemde anne karnında tedavisi varmış. Şimdiden düşünüp canınızı sıkmayın, bebeğinizde anne karnında sizinle gerilecektir. Allahım şifasını versin. Güzel düşünün güzel olsun.
Saliha_123 Harvicell rabbim herkese sizin gibi sağlıkla almak nasip olsun kucaklarımıza. Genelde anne karnında yanılıyorlar. Çok sevindim sizin adınıza 🙏
Kir_papatyasiii Harvicell iyi günler hesabınız hala aktif mi bilmiyorum ama benim bebeğime de sağ aortik ark dediler sıvı aldırmamı istiyorlar ne yapmalıyım bilmiyorum çok korkuyorum
Harvicell recrah inşallah canım sıkıntı yapma ben hamileliğimi üzüntüyle geçirdim hiç gerek yokmuş inşallah sağlıklı sıhhatli alırsın kucağına
Melekmray Kir_papatyasiii merhaba insallah bu mesajı görürsünüz bende bugün detaylıda öğrendim nasıl bir yol izlediniz bebeğiniz nasıl
Kir_papatyasiii Melekmray canım çok geçmiş olsun ben doğuma kadar çoğu doktorla görüştüm doğum esnasında çocuk kardiyoloji doktorunun olmasıni istedim doğumda öyle bir şey olmadı çok şükür yani çocuğumun damarının ters olmadığını öğrendim ama doktor bana hamileyken korkulacak bir şeyin olmadığını her şeyin doğumdan sonra olacağını söyledi ben tabii korktum yani sizin gibi doğumuma kadar ne yerdeydim ne gökteydim sürekli araştırıyordum sürekli doktorlarla konuşuyordum eğer çocuğunuz doğduktan sonra nefes almakta zorluk içmede zorluk içerken morarma olmazsa sadece takipli oluyorsunuz yani kardiyoloji bölümüne takipli olacaksınız her 3 ayda bir yani inşallah onlar yanılıyorlardır öyle bir şey yoktur varsa da zaten takdiri ilahi