Remziye02 Kizlae idrar yolumda enfeksiyon var cok sik tuveletw cikiyorum hatta tuvaletten cikamiuorum 1 kutu antibiyotik ictim gecmedi kulture baktim bakteri uremisti sizler nasil basa ciktiniz cok fazla suda iciyorum 18 haftaligim bu arada
byslkrtlc Remziye02 benden de idrar kültürü istedi doktorum idrar tahlilinde birsey farkettim dedi erken doğuma sebebiyet veriyormuş bu şekilde olursa sanırım bende onu yaptıracağım inşallah birsey çıkmaz:(
Smyycn Remziye02 Bende de var idrar yolu enfeksiyonu hamileliğimin ilk haftasından bugüne kadar devam ediyor son zamanlar daha da fazlalaştı antibiyotik yazdı doktorum kullanıyorum bol bol su da içiyorum ama geçmiyor sanki ürkütüyor beni
CerenNisaSecilmis Remziye02 aynı sorun bende var geçen hafta 1 gece hastanede yattım bunun için enfeksyon rahim boyumu iyice kısaltmış bebeğimi şuan dikiş tutuyor hemen antibiyotiğe başlandı ( enfexia) kullandım 3-4 gün oldu biteli günde 6 litre su içiyorum tuvaletimi yutmuyorum ama biraz önce tuvaltten sonra tekrar yanmam başladı
Remziye02 Annem1 evet agumentin 1000 verdi sabah aksam kullandim kizilcik ozu iciuorum banamasin demiyor daha kontrolume 2 hafta var
Remziye02 byslkrtlc insallah mutlaka yaptirin bemim diskidan bulasmis bir bakteri bulundh nasil oldu anlamadim okadarda dikkat ediyorumm
Remziye02 Bsrabyrktr95 tesekkur ederim hepsini yapiyorum aslinda ama gecmedi 20 gundur 3 4 litre su iciyorum
Annem1 Remziye02 enfeksiyon kaç acaba? Bende de vardı 20 gün falan oluyor. Suya katılan toz verdi doktor. Onu kullandım daha da gitmedim. 2 hafta sonra gideceğim. Benim 72 idi. Antibiyotik genelde vermiyorlar oyüzden sordum.
Smyycn Remziye02 İçini ferah tut inşallah da bir şey olmaz. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. ☺️🌸
Remziye02 Annem1 benim s.aureus die bir bakteri uremisti ona nazaran verdi antibiyotik 50.000 koloni bakteri gozukuyordu be oldugunu bilmiyorum lolasitte her sahada 1 2 yaziyordu
Remziye02 Smyycn aminnn insallahh allahim butun hamilelere yardim etsin saglicakla yawrularimizi kucagimiza alalim🙏🏻🙏🏻❤️
byslkrtlc Ben 9 haftadayım mide bulantım var su bile zor içiyorum napıcam bilmiyorum bi idrar kültürü yaptırayımda sonuç ne cıkıcak bakalım:(
Annem1 Remziye02 ben su da içemiyorum. Mesela günde içtiğim su 1 litreyi anca buluyordur.inşallah bişey çıkmaz canım. İçini ferah tut. Doktorunuz gerekeni yapar zaten soyler. Dikkat eisn kendinize 🙏
Mugetkmk Hamileliğimin ilk haftaları başladı. Aklına gelebilecek her şeyi yaptım neler kullandım ama geçmedi. Doğum yapalı 2 ayı geçti hâlâ devam canım
Remziye02 Mugetkmk darisi benim basima insallah hayirlisiyla saglikli bir sekilde dogururm sonradan hallederim en azindan korkmam simdi bebege bisey olur diye insan korkuyor
Mugetkmk Remziye02 Bende çok korktum hep ama bir şey olmadı Allah’ın izniyle. Sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım 🤲🌸
Remziye02 Bsrabyrktr95 bende kasinti yanma hic bisey yok sadece wc den cikiyorum 2 dakika gecmeden yeniden gidiyorum hep idrarin var gibi