Kızlar hiç süt içemıyorum dıye içerlemeyin. 39 haftama gırdım daha bir bardak ıcmıslıgım yok. Onun yerine her gün kefir tükettim. Hele ki kutu süt içiyorsanız sadece kendınızı kandırırsınız. Hiçbir faydası yok. Onun yerıne mayalanmış tüketin. Yogurt veya kefir. Özellıkle migros da satılan kefirzade nın kefirini sadece içtim. Çok şükür calsuım sıkıntısı yaşamadım