hafsa2020 Kızlar sütle aranız nasıl bnm hiç aram yoktu önceden, hamileyken de içeyim diyordm ama hiç aklıma bile gelmiyor.
tomurcukannesi hafsa2020 direk el kaldırıyorum ✋🏻 Çocukluğumdan beri sevmem sütü. Ara sıra gece içiyorum mecburiyetten, bazende mısır gevreğiyle yiyorum ama hergün içmiyorum belki haftada bir iki kere. Onun açığını yumurta yoğurt ve peynirle kapatmaya çalışıyorum☺
Ceylandeniz hafsa2020 süt yetişkin insan için önerilmez zaten, bunu sindirecek emzimler sadece bebeklerde vardır. Bunun yerine bol yoğurt (tabi ki ev yoğurdu), kefir, peynir tüketin.
Deletedmom206 Aslinda içebilsen ne kadar bebeşin için iyi biliyormuşum ben her gece ilik balli 1 bardak süt içiyorum maşallah bebişim kilo aliyor
Deletedmom206 Aslinda içebilsen ne kadar bebeşin için iyi biliyormuşum ben her gece ilik balli 1 bardak süt içiyorum maşallah bebişim kilo aliyor
Deletedmom206 Aslinda içebilsen ne kadar bebeşin için iyi biliyormuşum ben her gece ilik balli 1 bardak süt içiyorum maşallah bebişim kilo aliyor
Deletedmom206 Aslinda içebilsen ne kadar bebeşin için iyi biliyormuşum ben her gece ilik balli 1 bardak süt içiyorum maşallah bebişim kilo aliyor
aslihan1 Benimde normalde aklıma hiç gelmiyor ama artık kahvaltıda çay yerine süt koyuyorum hergün böylelikle içmiş oluyorum canım dene bence yoksa akşama kalsa tek başına sütü hiç içemiyorum
Nurce aeminegms bende de durumlar aynı görünce kusasım geliyor hatta 🤮🙈 yoğurt yiyorum ben de onun yerine 🙊
PasaninAnnesi Bende tiksindim ilk hamileliğim zamanında suan 4.ayımızdayız hala cesaretim yok süt icmeye bi kerelik muzlu süt yaptım büyük bardak onu icebildim onada icine oeta boy 3 muz koydum ki hic süt tadı gelmesin diye öyle ictim ama ikincisine cesaret edip yine icemedim icicem insallah bi ara 🙈 süt icemediğim icin her sabah illa kaşar ve peynir cesitleri yiyorum bol bol süreklide ayran yapiyorum yada cacık öyle sütü kapatmaya calisiyorum
Deletedmom206 Kızlar zorlayın kendinizi inanin cok işe yarıyor ben 1 aydır her gece ilik balli süt içiyorum her ne kadar sevmesemde tabi sadece sütlede kalmiyorum ceviz bademde tüketiyorum oğluşum 1 ayda 700 grm almiş Doktorum bugün söyledi cok mutlu oldum💕
Durdudiler Muzlu milkshake çilekli smoothie falan yapabilrsnz. Bnde içemiyorum süt bu şekilde biraz biraz içmeye basladm. Ya da meyveli kefir iciyorum.tabiki sadesi daha faydali ama onu içemiyorum. Kefir ve milkshake deneyin. Milkshake için makina aldm sinbonun ucuz. Bakabirlsnz netten
elifulsl Ev yapımı yoğurt sütten daha faydalı. Doktorum söylemişti. Hatta sütün sindirimi zor olduğu için yoğurdu daha çok önerdi. Bol bol ev yoğurdu tavsiye ederim size sütle aranız yoksa.
Sumeyyye Ben küçüklüğümden beri süte bi tiksintim var hiç bi güç içiremez bana normalde ama şimdi mecburen hafta da bi kere içiyorum. Burnumu kapatıp dikiyorum direk 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Midem bulanıyo yinede ama yapıcak bişey yok
Ceylandeniz Şahsen hiç tüketmem. Çiğ sütte bakteri olabilir, pastörize etmek çok zor, riskli, uzun ömürlü sütler çok zararlı, günlük pastörize süt ise günlük değil maalesef, öyle satılıyor. Deneyin 10günde bile bozulmadığını görecekcesiniz.