Beyzaalvi Hope8 benim de seninle aynı durum vallahi 3 4 gün önce hastaneye gittim yerinde durmuyordu ve şimdi hiç çıt yok çok korkuyorum senin hareket etti mii canım nolur bilgi ver
Hope8 Selo39 ya olabilir aslında gebelik şekeri çıktı kafayı ona taktım baya moralim bozuldu inşallah düzelir 😔 teşekkür ederim 🥰
Beyzaalvi Benimde aynen öyle çok az hareket ediyor yarın inşallah hastaneye gidecem bakalım ne diycek