Hanımlar konuyla alakasız ama 26 haftalığım ve 2 gündür bebeğin hareketlerinde çok azalma var normal mi acaba? Gebelik şekeri olduğu için tatlı yiyemiyorum Başka öneriniz var mı oynaması için ? 😔 3 gün evvel doktora gittim herşey yolundaydı ve yerinde durmuyordu 😒