Kızlar 34 haftalık hamıleyım 28. Haftadan berı vucudum sısmeye basladı ne kadar dıkkat etsem de olmuyor doktor saglıgında bı sorun yok olabılır dedı ama ınsanlara gelde anlat bunu gorur gormez dedıklerı şişmissin şişmissin bıktım ya sanane şişen benim bebegim için şişerimde kiloda alırım elbet gelıp gecici seyler kadının kadına yaptıgınıda kımse bırbırıne yapmıyor hamıle bı ınsanın moralini bozmak gercekten hıc hos bısey degıl.Ben sankı kendım mı şişmek ıstedım allah allah ınsanlar cok tuhaf.Bugunde yeni bisey duydum karnım cok kucukmus al der terlıgı atıver suratına 🤐🤨Sizinde basınıza gelıyormu byle seyler yoksa ben cok mu takıyorum 🤭🤭🤭🤭