dygmn21 saçma konuşan insanları takma bence bende dayıcım 52 kiloyla hamile kaldım ama suan bebeğim önde gidiyor ben 2300 dogmusumbenim.oglum 4kilo doğar dedi doktor sen düşün senin zayıf olmakla alakası yok bebegin gelişimi iyi olsun yeter hem 8aylık hamileyim karnimda çok sismedi hiç yok gibi bisey