Merveninmiskokulusu evinin konumu nasıl bilmiyorum ama antalyada biz bebekli ve hamileler olarak salon klimasını açıyoruz 7/24 açık tabii ki, tüm ev serinliyor. Tabi mutfağın ve kullanılmayan odanın kapısı kapalı. Yatakodası ve çocuk odası açık. Çok da güzel serinliyo çarpmıyo.
24/28 derece arasında tutarız. Nemi kırması bile yetiyo bazen 🤦🏻♀️