damla_1 Bebeğimizi gördük Atımını gösterdi doktorumuz ama sesini duyamadık salı veya çarşamba gel net duyarız bir sıkıntı görmüyorum dedi
Nasippp damla_1 ayy maşallah yerim minik kalbini 😍 çok şükür kuzum rabbim sizlere bağışlasın 🤲🏻 Bana dua et bende göreyim 🤲🏻☺️
niydey damla_1 net değil mi dedi .Senle aynı durumdayım ben de .içim rahatladı birazO zaman benim çocuğum da HafTaya pıt pıt atar kalbi .Çok sevindim senin adına canım .Maşallah süphanallah
damla_1 niydey bebek ve atımlar net şekilde gözüküyordu küçük olduğu için ses duyulmaz hiç dinletmeyim dedi salı carsamba nezaman istersen gel net duyarız sorun görmüyorum dedi hakkımızda hayırlısı olsun nasibimizde varsa bir şekilde bizimle kalır
Nasippp Anne18 canımmm gözün Aydın olsun 😍 sağlıcakla büyüsün minik 🥰🤲🏻 Bende bu gün 6+4 üm aramızda bir gün var 😁 bana da dua et perşembe günü gidince bende duyayım 🤲🏻🐾
Mybabyizmir Anne18 tok git sakin aç gitmek gibi hata yapma. Bir de idrarın olmasın canım. Görünmüyor idrardan bebek duyulmuyor kalp atışı. Çok erken olduğu için alttan da bakabilirler