kedilervekaranfil Tebrik ederim 🌺🎈 Bebis de siz de iyisinizdir umarim. Dün sabah biz de son bir daha muayene olalim, ne diyecek , biz ne desek derken sezaryene karar verdik. Dün aksamuzeri 5 gibi geldi bebis 👼🏻🥰👶🏻 Gunlerdir ne zaman doguracagim, ne sekil doguracagim… derken hala ruya gibi geliyor böyle bebise baktikça 👼🏻👶🏻🌺
Bekleyen annelere bir an önce evlatlarina saglikla kavusmalarini dilerim. Size de hayirli olsun yeniden 🎈🥰🙋🏻♀️