Bu sabah sancılarım 4 dakikada bir olarak başladı. Yarım saatte bir, 10 dakikada bir olarak başladığını duymuştum hep. Doktorum sancıların başlayınca hemen hastaneye gitme dedi dün. Ama sıklığı hakkında bir şey demedi. Ben de belki geçicidir diye düşünüyorum, bir saattir bu şekilde şiddetli adet sancısı gibi ağrı giriyor. İnsanın kendi başına gelince bütün okuduğu dinlediği bilgiler uçup gidiyormuş. Ne yapmalıyım sizce biraz daha beklemeli miyim?