Yaseminsefa evet çok zor . Acısı değil acı çok çekmedim zaten .epidural aldım en acılı anda. Sabretmek zor.her gelen aldı çocuğunu gitti ben bekledim bekledim sonra sezeryana dönünce dedim ki ben sezeryan olmak istemiyorum normalde istemiyorum beni eve gönderin:))