egeninincisii Yaseminsefa 🙏🏽doktorum 3.200 için ideal doğum kilosu demişti, maşallah artık sıkıntısız gelir Allah’ın izniyle bebeğiniz 👀biz 35+4 olduk , 35+0’da gitmiştik 2765’idik.
Prensesim2018 Yaseminsefa benım 36+6 da 2760 tı sımdı 37 haftalıgım ama dogum kılosu ortalama 3100 dedı ama tahmın sayısı
Esendemet Normalde 30 haftaliktim ama 32 olarak görünüyorum iki hafta onde kilosu 2 kg 35 de gidicem tekrardan bakalimmm 🙂
Ecemina20 31+4 2.200 kg kızım ama 3-4 gün önde gidiyor ve erken Doğum riskim varmış nst de sancılarım çıktı rahim ağzı uzunluğu 30mmden 29 mm düşmüş prpgestan verdi
Yaseminsefa Prensesim2018 benim 35 de 2480 desi 1 hafta sonra gittim 2830 dedi haftalik kontrollere döndüğüm için bi hafta sonra 37+2 gittim en çok kilo aldığı hafta dedi 3200 dedi ama ben sadece bilmiyorum bundan dolayı mi yoğurt kadar süt ceviz sürekli yedim bu etkili olmuş olabilir