Xsxs teşekkür ederim ☺️ 15 aydır bekliyorum her ay farklı bir doktora gittim sadece bir tanesi pco var dedi diğer doktorların hepsine sordum yok dediler. Benim bir senedir kistim vardı önce 2 cm ile başladı en son 5.6 cm ya ulaştı hatta doktor ameliyat şart falan dedi mart ayıydı pandemi süreci yeni başlamıştı korktum ameliyat olmadık bitkisel yöntemlerle kisti geçirmeyi deneyim dedim internetten aldığım bir macunu kullandım soğan kürü yaptım incir havuç kürü yaptım hepsini aynı ayda yaptım o ay kist geçti 3 aydırda kist yoktu 3 aydır doktorlar hiç bir engel yok stres yapma olur dedi stres yapmadığım ilk ay bu aydı 😂