Oznur1_23 Alisa_ yok canım benim de böyle çıkmıştı adet geçilmesinden bir hafta sonra yaptım benimde böyle netti ve 6 haftalıktı
hifaeslem Semaykuntt Amin amin hasretle bekleyenlerdenim eşim takılıyor bazen bi olsun 3 4 tane test alıcm sırf iki çizgiyi görmek için yaptırıcm böyle bir yokluktayız☺️
Oznur1_23 SMO benim 8 gün gecikti test yaptım bu kadar net çıktı iki gün sonra sağlık ocağından kan verdim 6 haftalıktı canım
Oznur1_23 SMO gözüm aydın canım kan ver en kısa zamanda daha iyi olur bende şuan 20 haftalık hamileyim 🤭
Umutluuu SMO tabiki hamilesin benimde böyle çıkmıştı testim 3 gün gecikmede. Ertesi gün kan verdim 7749 du değerim. Sizinde yüksek çıkar muhtemelen.
Ffc2224 SMO merhaba benimde böyle cıkmıstı bende inanamamıstım cünkü daha önce cok fazla negatif görmüştüm 😂 kan verdiğimde değerim 15000 cıkmıştı 😅
Msltms SMO yaaa maşallah☺️❤️ Bende ilk öğrendiğimde böyle kopkoyu çizgi çıkmıştı 😍😍 hemen doktora git bence keseyi direk görürsün🙏🏻🙏🏻 6+6 haftalıktır 😘😘😘🌸