Gulerdem ben de dedigin gibi yapmayı düşünüyorum. Bebek odası yapmicam sadece ilerde odası olacak yere dolap alicam ilerde de montesorie yatak falan alip odasini o sekilde dizayn ederim diyorum. Zaten yanimizda olacaklar odayi simdiden yapmayangerek yok. Simdilik yanimizda besikte olacak. Sadece dolap yeterli bence ne olacak ki!