Safie IincciI ben de daha tamamlamadim ama 1 tane nohut battaniye 1 tane kadife tulum 2 zibin 2 tane de zibin 3 lu takım ıslak mendil falan aldm park beşik alcam kalın battaniye falan kışlıkları alçak kısmet olursa :)
Guluss35 Son 81 e düştük bizde zaman duruyo gibi suan yavas geçiyo hızlı geçsindie hep uyuuorum diebilirim 😂😂😂 biz daha hiç bişi almadık nezaman başlıcama karar veremedim sizce nezaman başlanmalı
Safie minikmucizem1_ bende küvet takımı ıslak mendil depend 2 normal zibin 2 tane 3 lu zibin takım nohut battaniye falan aldım anne yani beşik gorumcemden aldım bi de park beşik alcm inşallah
Gulerdem Kızlar benim gibi beşiği yanına alan, bebişe oda yapmayanlar kıyafetleri falan nereye yerleştirdiniz ya napsam bilmiyorum dolabımda hiç yer yok ama onada oda yapmayıp sadece dolap almak nasıl olur bilmiyorum 🤷♀️
Zeynepekr Gulerdem Bende oda yapmıyorum şimdilik. Yanımızda yatacak bebeğimiz. Eşyalarının bir kısmını şifonyerime koyacağım dolap içi düzenleyicilerle bir kısmınıda dolabımıza. Bezleri ve bakım eşyaları içinde sepet yaparım biraz bu şekilde gideriz sonra nasipse güzel bir oda 🧸
Mavimucize Gulerdem ben de dedigin gibi yapmayı düşünüyorum. Bebek odası yapmicam sadece ilerde odası olacak yere dolap alicam ilerde de montesorie yatak falan alip odasini o sekilde dizayn ederim diyorum. Zaten yanimizda olacaklar odayi simdiden yapmayangerek yok. Simdilik yanimizda besikte olacak. Sadece dolap yeterli bence ne olacak ki!
hilomirac Selam kızlar ❤️ Bizde son 102 gün. Valla su gibi aktı zaman bana çok az kaldı :) odasını anne yanı beşiğini arabasınu hallettik zıbın falanda aldık hazırlıklar az kaldı 🥰 allah hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🥰🥰🙏🏻
Tibektas 86 kaldı çok şükür ama bu hafta bana çok zor geçti, kasıklarımda kemiklerim ayrılıyor gibi bir ağrı var , ve bebişim devamlı sol tarafa geçip kendini kasıp karnımı yamultuyor, sık lavabo isteği, karın ve bel ağrısı ile geçti bu hafta 😵🤯🤕😔
AselinAnnesi12 IincciI son 93 🤭 başlarda hiç geçmiyor gibi geliyor zaman ama öyle bir hızli geçiyormuş ki meğer 😣 smdi yavaş yavas korkular başladı 😕
35ebrar35 Son 108 yaziyor ama sezaryan olacagim icin tam bilmiyorum nezaman gelir oglusum artik sığmiyor galiba bnde kendime sigamiyorum dogsalarda kucagimiza alsak inaallah
Gulerdem Zeynepekr hm anladım canım benim de fazla yerim yok öyle kalabalık sevmediğim için fazla dolap falan almadım şifonyerde bile fazla yer yok ufak zaten 😊 böyle bişey mi alsam acaba yoksa almışken düzgün bişey mi alsam bilemiyorum 😊
Prensesimm77 IincciI çok şükür bizimde son 93 günümüz kaldı rabbim herkese hayırlısıyla yavrularini kucaklarina almayi nasip etsin