Milos35 Canim benim eşim orta derecede varikosel sperm sayısi yuksek fakat morfoloji düşuk dr hemen ameliyat etmeyelim sayı iyi 3 ay vitamin kullansin demisti.Kullandı ve hic bir faydası olmadı.Buarada benimde rahim problemim vardi ve histeroskopi oldum ve direkt aşilamaya geçtik olmazsa eşimde ameliyat olucakti.Ve 26 ay sonunda 2.aşilamamizda hayirli haber aldik.Şuan 36+4 günlugum.