Imanzmngl eşim ameliyat zaten olacak. Sağlık için gerekli olduğunun bilincindeyiz. Bu teşhis konualı 1 ay oldu daha. 2 doktora göründük biri ameliyat dedi, biri de 3 ay toz kullanın sonra karar veririz dedi. Ameliyat sonrası herkeste %100 sperm kalitesi ve doğurganlık anlamında iyilişme olmuyor herkeste. Hekimlerde bu konuda ikiye ayrılmıs durumda zaten. Daha yeni evli ve cocugumuz olmadığı için ameliyat sonra 6-9 ay kafadan 1 sene daha bekleyeceğimize, spermler henüz kaliteliyken gebe kalıp, sonrasında eşim de ameliyatını olsun diye ümit ediyoruz. Çünkü eşimin sperm sayısı iyi şuan.