Ayazegeaysel0606 glsmmc Amin inşallah hepimiz sağ sağlım kavuşalım bebislerimize inşallah sizin kaç haftalık cinsiyetiniz ne
Selenayokcu 2 gün kaldı bende yürüyüş flan yapıyrorum ama rahıme olan baskı ve kasık agrısı harıcınde birşey yok bakalım doktor 41 e beklicez olmazsa dedi suni vercez dedi dedıgıniz gbi son günler gecmek bilmyor 🙄 saglıkla kucagmza alalım inşallah
glsmmc Selenayokcu amin inşallah 😊 benim doktorum şu an izinde 38+2 deyken ben geri gelecek sonra tekrar 39+4de gidecek😂 o arada doğurmam lazım 😂😂
Eva41 glsmmc inanın bana benimde öyleydi şuan oğlum 2 aylık ve kucağımda son zamanlar hiç geçmek bilmedi ama doğduğundada nasıl büyüdüğünü dahi anlamıyorsunuz😄
glsmmc Eva41 göz açıp kapayana kadar büyüyor diyor herkes, hatta aldığım kıyafetleri görenler hep bunların çoğunu giyemez bile diyorlar 😂
glsmmc Annem1 o zamanlar ben saymıyordum bile ooo daha çok var diye ama şimdi nedense bir heyecan yaptım 😂
Eva41 glsmmc benim oğlan kusan bir bebek olduğu için çok kıyafet değiştirmek zorunda kaldım iyiki aldım dedim ama sonrasında biraz fazla abartım şimdi çoğu kıyafetini giydiremiyorum😄
Prensesim2018 glsmmc benimde 25 gunum kaldi ama gecmek bilmiyor aynen biran once dogurmak istiyorum oglusumui
glsmmc Eva41 😂😂😂 ya heves ediyor insan alıyor durmadan şimdi bakmamaya çalışıyorum sitelere yoksa bir bakıyorum sepet dolmuş, bu gidişle kirlenmeden günde 3 kere kıyafet değiştircem hepsini giysin diye 😄
Eva41 glsmmc bende öyleydim ki hata geçen günlere kadar ama baktım yok cideen fazla abartıyorum ve giymeye fırsat olmadan büyüyorlar çok çabuk sonra insan pişman oluyor giydiremediğin için :)
Kiwi12 glsmmc aynen kuzum bende bugün eşime dedim aynı şeyi bu güne kadar çok güzel geçti ama artık günler gevmiyor sanki hiç geçsin diye saatleri sayar oldum artık bizimde 38gun kaldı tabi ne zaman geleceğini Allah bilir🤗sağlıkla gelsinler insallah
glsmmc Kiwi12 gelse dünyanın en mutlu insanı olacağım ben de ama bar diyorum 38i doldursun. Kızlar erken gelir diyorlardı hep bir baktım foruma kız erkek farketmiyor bu seneki bebekler hep geç geliyor annelerini bekletiyor 😂
glsmmc Kiwi12 gelse dünyanın en mutlu insanı olacağım ben de ama bar diyorum 38i doldursun. Kızlar erken gelir diyorlardı hep bir baktım foruma kız erkek farketmiyor bu seneki bebekler hep geç geliyor annelerini bekletiyor 😂