Fesal benim bebeğimde alıyor fakat yine geride doktorum riske atmak istemiyor çatı muayenesi oldum zaten 3 kg ve üzeri de olsa normal doğuramazmışım.Doktorum çok iyi ve tecrübeli bişey de olmayabilir ama bu bebek bi yerde ipi kaçırdı şimdide almasına alır ama hareketlerini çok iyi takip etmen lazım bi ufak durma da gelmen şart diyince riske atmak istemiyorum ufacık oynamasa acile gidiyorum o sebeple Perşembe günü suni ile başlayacağım 37+4 oluyor zaten.