Merhaba,bebeğimİn haftasına göre Karın çevresi küçük ve doktor 37.haftada yani Pazartesi günü doğumu başlatmak istiyor Almaz heralde büyüyor diye beklemiştik fakat bekletmemenin daha doğru olabileceğini düşünüyor.Şuan 36+4 2487 kg ve önce suni sancı deneyecek tabiki.Normal doğumu tetiklemek için ne yapmalıyım ?