Begm Merhaba anneler benim son adet tarihim mayıs ayında idi şuan bebeğim 14haftalik benimle aynı ay hamile kalan anneler cinsiyetini öğrendiniz mi acaba 😊
Minnaki_beklerken Begm benim de duzeltilmis olarak 2 mayis gec dollenme oldugu icin ☺️ 14+5 olduk cok sukur. Cinsiyeti de ogrendik doktorlar emin konustu ama yine de nasip ☺️ temkinli olmakta yarar var, cok cinsiyet yanilma postlarina rastlar oldum 😄
nurdt Begm been 🙋🏻♀️ 15 haftalık oluyorum yarın 🤩 Zaman geçmek bilmiyor sanki. Hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize inşallah. 🥰🙏🏻
spaceship Begm Son adet tarihim 12 Mayıs, yani 13+2 gün oldu. Cinsiyet belli değil henüz merak içerisindeyim 🤗 11. haftada %51 kız şimdilik çıkıntı görünmüyor demişti, ben de kız gibi hissediyorum☺️ Sağlıkla gelsinler
Nezkavran Benimde son regl tarihine göre 15+4 günlük olan, ultrason da 14 haftalık cinsiyeti kız bebis oldugunu söyledi doktor 😊
Sorsia nur94_ benimde 11 mayıs ama ikili taramada doktor daha cok erken dedi siz devlet hastanesinde mi öğrendiniz
Minay97 nur94_ bende ayniyim)) Cinsiyyet 90% erkek dedi ama tam dogrusunu bidahaki randevuda ogrenicez)
Begm Minnaki_beklerken bende o yüzden bekliyeyim dedim canm yanılma olmasın diye senin bebisin cinsiyeti ne 🤗
Minnaki_beklerken Begm erkek dedi iki doktorda ☺️ hayirla saglikla gelsinler insallah. Haftaya kontrolum var farkli bir sebepten bakalim yine bir soracagim emin olmak icin 😃
Begm Minnaki_beklerken ben meraklı bir anneyim sanırım baya testler yaptım Çin rus ramzi teorisi nebileyim aklıma gelen şeyler erkek çıkıyor diyorum gol vura bilir bir prenses gele bilir bu yıl sanırım kız yılı gibi geldi 16 haftalık bebişler baya var duydum kız bakalım bizim minnak ne çok merak ediyor insan yaa
Minnaki_beklerken Begm evet biz de meraklanmistik baya ve kayinvalidem haric herkes ben dahil olmak uzere kiz hissediyordu bana kiz anneligini yakistiriyorlardi bir de cin takvimine bakmistim galiba bir ara kiz yaziyordu ona gore de ama iste iki doktorda kesin gibi konusunca cok degisme payi yok diye dusunuyorum yine de kendime hakim olmaya calisiyorum oglum filan diyemiyorum pek 😂
Minnaki_beklerken Begm kontrolunuze cok var mi aslinda bu haftalar gitseniz belli olur pozisyonuna gore ☺️
Secil_zeynep Begm 12+1 haftalığız sat 21 mayıs daha cinsiyet öğrenemedik 1 ay sonra söylerim dedi doktorum☺️
Begm Minnaki_beklerken 😅 aynen yanılma çok görüyorum o yüzden detaylı da insan tam inanır bir tanıştım var mesela özele gitti doğana kadar kız dediler elbiseleri hep kız elbisleriydi aa çocuk bir doğdu erkek şok olduk detaylı ya kadar girdi kız dediler ben de doğana kadar inanmam herhalde
Begm Minnaki_beklerken 14haftanda gel dedi canım geç döllenme diye haftaya gideyim dedim randevu aldım haftaya perşembe günü gideceğim inşallah 🤗