Tubasahra
Bizim de 12 haftada Resim vermişti dr.umuz Hatıra olarak saklayın diye. 🐣
Ama bir şey söylemedi 1 hafta sonra 2.li testimiz vardı ve 13. Haftada erkek dedi perinatoloji dr.
17 haftamızda genel kontrolümüzde değişmedi cinsiyetimiz.
Dr.unuzun tecrübesi ve ultrason cihazının kalitesi ile alakalı.