Tubasahra Merhabalar bugün doktor bı cikinti görüyorum oğluş geliyor gibi ancak kesin değil 15. Haftada bakalım dedi.Böyle denilipte sonuç net erkek mi oldu veya kız oldumu.Umarim anlatabilmisimdir 🙂 tahmini olan varmidir 🤭🤭
Masalmom Tubasahra Bazen kordonu pipisi olarak görüyorlar erkek bebeklerde yanılma payı olabiliyor hayırlısı olsun insallah senin için canım 🥰 Benim doktorum niye söylemiyor ya bende 13+5′im ama tahminde bile bulunmuyor 😏
Blackkcat Tubasahra tahminim yok ama oğlumda 11+4te dr erkeğe benziyor dedi erkek oldu,şimdiki hamileliğimde de 12.haftada erkek büyük ihtimal dedi yine doğru bildi erkekmiş😁
MYstryy Tubasahra hayirlisi olsun cNm saglikla gelsin insallH. Bende 12 hafta 3 gunlugum ama hic sormak gelmiyor aklima biraz sorunlarım var yatak carsaf kan içinde gitim doktora bugun direk bebege odaklandık . Cinsiyetini merak etmiyorum saglikla gelsin insallah eli ayagi duzgun olsun yeterr
caglanurr Tubasahra 12 de iki doktor çıkıntı görüyorum erkek gibi demişti sonra 4 doktorda kız dedi hala kız
Tubasahra Eeezgi teşekkür ederim yorumunuz için rabbim sağlıkla zamanında kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
Tubasahra Masalmom ilk defa çok erken tahmin ettiler bende merakta kaldım netlesince bilmek daha iyi ya 😅
Tubasahra MYstryy ya kıyamam nasıl bebişinin durumu inşallah iyidir.☺️Bende sormadım doktor kendisi söyledi bende merak ettim doğruluk payı nedir die tabiki önceliğim sağlıklı olması. 💜
MYstryy Tubasahra iyi cok sukur ama ben de kiza benzettim biraz kemik yapisi surati falan bole.kiz gbi ama belli olmaz 15. Haftadan snra nnet ogreniriz insallah
Pinarbyrm Banada çıkıntı var büyük bi ihtimalle sürekli erkek dedi 16 haftada kız dedi şimdide göstermiyor 17 haftalık olduk
Tubasahra Pinarbyrm aaa hadi hayırlısı bakalım kararsizlikta kötü ya alışveriş yapsan yapamazsin bebeğimle konuşsan kızım mi dicen oğlum mu
Duyguork @Tubasahra genelde erkekler erken belli eder doktor tecrübeliyse büyük ihtimal doğrudur benimde 12 de erkek dendi değişmedi
Tubasahra Duyguork Hayırlısı olsun inşallah kesin demiyorum kıyafet alışverişi yapma dedi 15. Haftada ogrenicez dedi 😊
Tubasahra caglanurr AA olabiliyor demekki hayırlısı olsun inşallah şimdiden hayırlı zamanında doğumlar