Ayslm benim geç döllenme oldu. Hamileliğimin başından şuan 38+2 yim hep 2 hafta geride kilo olarak gelişim geriliği VS yok kan akışı gayet iyi kontrol altında gittim hep bence üzülmeyin biraz bekleyin. Benim için gidiyor hemen doktorların alıcaz düşük olacak demelerine. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲