Ayslm canım bende 8 haftalıkken gitmiştim yani adet tarihime göre 8 haftalık olmadı gerekiyordu doktor 6+4 demişti O zamanlar cahilim hiç bir araştırmam bilgim yok bir hafta sonra tekrar gel dedi ama allah razı olsun hemde devlet hastanesiydi yok düşük olur yok bilmem ne hiç bişey demedi bende herşeyden habersiz döndüm eve şimdi 37+2 yim bebeğim iki hafta önden gidiyor boyu kilosu herşeyi tam fazla bile yani demem o ki sen kafana takma içini ferah tut haftasını yakalar hiç üzülme sen kendini üzme