Minikannesi00 Seher0270 kan verirken barkodu alsaydın internetten hemen bakardın canım ,halk sağlığı laboratuarından
Minikannesi00 Seher0270 benim akrabam geçenlerde kimyasal gebelik yaşadı canım onun doktoru kabul etmedi farklı çıkıyo dedi, kanlar orda çok bekletiliyor demiş.
Minikannesi00 Seher0270 neyse bi git bak bakalım hayırlısı olsun ,benim akrabamın 80 çıkmıştı . O da dış gebelikten korkuyodu çok şükür düşük oldu kendiliğinden . Değer ikiye katlamadı hiç
Ecyud1920 Seher0270 canım biraz anlıyorum ama senin beta biraz düşük yani benim altı haftalıkken 10.000’deydi ama sen doktorun keseyi görmesini bekle herkeste aynı değildir belki de
Seher0270 Ecyud1920 canım benim kanda 13,11 çıktığında hamileliğim son adetime göre 4 haftalık falandı yumurtlama günüme görede 2-3 haftalık. Şu an 6+1 olduk ama geçen hafta 5 hastalıkken gittiğimde kese görünmedi. Yarın tekrar gideceğim
Ecyud1920 Seher0270 benim yedinci haftaya kadar kese Gözükmedi kalbini de dokuzuncu haftada duydum o yüzden sen de büyük ihtimalle Hamilesin
Gizemlimmio Seher0270 Ben öğrendiğimde regl günümdü ve 44 çıktı sonucum. Doktor geç döllenme gibi görünüyor dedi. 2 hafta bekledik keseyi görmek için. İçinizi ferah tutun🌸
Gizemlimmio Seher0270 Benim tahmini 5 günlük geç döllenmem vardı. Sizin daha fazladır. Burda 2 3 hafta geç döllenme oldu diyenler oluyor. Ümitsizliğe kapılmayın eğer kimyasal gebelik olsa şimdiye çoktan regl olurdunuz. Beta değerinize baktırmadınız mı sonra hiç?
Damalakko Seher0270 benim geç döllenme ile oldu ve ilk değerim 24 ‘tü çok şükür devam ediyor sağlıklı şuanda🙏🌸🧿
tubatub Seher0270 canım dıs gebelık olabılır. cunku dıs gebelıkte de beta yukselır , ama kese tuplerde kaldıgı ıcınn gozukmez . ıgne ılacla kurutulr.