Seher0270 Son adet tarihim 1 Temmuz şu an 6+1 günlük hamileyim. Beta 31 Ağustos’ta 13,11 çıktı geçen hafta dr gittim kese görünmüyor dedi. Yarın için yeniden randevu verdi. Sizce gebelik varmıdır🙁Çok mu düşük beta?
Ybb Seher0270 canım sanki düşük geldi üzmek istemem tabi ama geç dollenmede nasıl oluyo olay bilmiyorun belki öyle bir durum vardır.benim de son adet tarihim bir temmuzdu 30 temmuzda beta HCG 1200 çıkmıştı
Cereninci Seher0270 yani haftalığına göre kimyasal gebelik gözüküyo ama 2 günde bir kan testi yaptır canım hakkınıza hayırlısı olsun
Minnaki_beklerken Seher0270 belki gec yumurtlama gormussunuzdur ve gec dollenme olmustur bu yuzden beta bu sekilde cikabilir. Onemli olan iki gunde bir ikiye katlamasi herkesin farkli ilerliyor sureci. Ama gebelik var gorunuyor tabi ki sadece erken ogrenmissiniz muhtemelen. Kese de 1500 uzeri vajinal ultrasondan 3000 uzeri karindan gorunuyor diye hatirliyorum. Gonlunuzden gecen neyse saglikla sihhatle o olur insallah ☺️
Anneolmayahasret Seher0270 gebelik var ama onemli olan iki gun sonra olan beta degeridir iki gun sora tekrar kan verin en az iki kat artmasi lazim
Seher0270 Ybb Yani herkes 1200 sen falan bahşediyor 13,11 nasıl bir değer anlamadım bende. Resim ekleyemedim eklesem belki daha net cevaplar bilen arkadaşlar
Seher0270 Minnaki_beklerken Ovülasyon testi ile gebelik yakaladık. Temmuz 16, 17 ,18 de çift çizgi çıktı ovülasyon testinde. Üç günüde değerlendirdik. Yarın ultrasyon ile tekrar bakılacak umarım vardır 🙏🏻🙏🏻🤲🏻☹️
Mirayse1 Minnaki_beklerken Seher0270 kimyasal olsa şimdiye adet görürdün diye düşünüyorum. Kan testine göre karar verilsin. Dıs gebelik riskinide göz önünde bulundurun.
Seher0270 Anneolmayahasret Dün yeniden kan verdim sağlık ocağında ama sonucu yarın doktora giderken alıp götürcem. Umarım vardır herşey yolundadır🙏🏻🤲🏻
Minnaki_beklerken Seher0270 insallah saglikla sihhatle vardir. Aslinda tam yumurtkamaniz gereken tarihlerde yumurtlama olmus gorunuyor ovulasyona gore ama onemli olan yumurtanin catlamasi ayni zamanda. Sizin icin su an onemli olan betanin duzenli artmasi. İki gunde bir iki kati artis olma durumunu iyi takip etmelisiniz. Doktorunuz zaten beta tarihlerine bakip ona gore bir fikir sahibi olur ve sizi yonlendirir. Uzulmeyin iyi dusunun iyi olsun insallah
Seher0270 Mirayse1 bende öle düşüyorum hiç lekelenme bile olmadı sağ kasığımda ağrı oluyor birde belimde adet olacakmışım gibi sızı oluyor . Göğüslerimde bıçak batması gibi batma oluyor ara ara. Gebelik belirtileri gibi sanki ama umarım herşey yolundadır 🙏🏻🤲🏻
Mirayse1 Seher0270 umarım ki öle bişi yoktur canım güzel düşğnelim ama bililem ve tedbirimizi alalım die söylüyorum ben cünkü senin açındanda rüsk olusturur büyüdükçe arkadasmnki kendilinden düşmemişti ama ben içinizi ferah tutmanızı istyorum. Yarın bizi haberdar edin dua edicem 🤲🏻
Seher0270 Minnaki_beklerken Teşekkür ederim yorumunuzla içim rahatladı biraz🙏🏻🙏🏻🤗 Güzel düşünmeye çalışsamda kafaya takmamak elde olmuyor bazen. Yarını bekliyorum sabırsızlıkla🙏🏻🤲🏻
Minikannesi00 Seher0270 canım ikinci testi sağlık ocağında yaptrdım demişsin ama doktorlar öyle istemiyor . Laboratuar farkı oluyomuş. İlkini nerde yaptrdysan 2. Yi ordan istiyolar . Şuan farklı çıkablir değerin.
Seher0270 Minikannesi00 Ama doktor kendisi sağlık ocağından yaptır para verme burda boş yere dedi. Yoksa ilk testi onların hastanesinde yaptırmıştım.
Minikannesi00 Seher0270 benim akrabam geçenlerde kimyasal gebelik yaşadı canım onun doktoru kabul etmedi farklı çıkıyo dedi, kanlar orda çok bekletiliyor demiş.
ilseng Seher0270 selam canım. Öncelikle sakın içini karamsar yapma. Bunun kimyasal gebelik olup olmadığını değerin düştüğünde anlayabilir doktor. Herkes kimyasal gebelik yazmış ancak öyle değil tabiki. Sadece çok ama çok erken öğrenmişsin. Bu değer Allah’ın izniyle artacak. Bende 3.57 ile öğrendim. 5 ve üzeri gebelik olarak sayılıyor. Önemli olan güzel sağlıklı yükselmesi. Hakkınızda hayırlısı olsun. Evde bi gebelik testi yapım çizgi cıkıyor mu diye 💜🥰