Hilalokanalkin test normalde açılmaz. O altta normaldede iki tane çizgi olur. Kullanılmamış testleri açtığınızdada altta iki çizgi olduğunu göreceksiniz. Onlar mürekkep çizgisi. Eğer gebelik yoksa diğer taraftaki mürekkep altifleşir ve pembe renk ortaya çıkar. Eğer idrarda hcg varsa oda t çizgisini aktifleştirir t tarafındaki mürekkep içe doğru gidip ekrabda görünür.
yani sizin o kenarda gördüğünüz silik olan controlün mürekkep çizgisi , diğer taraftaki testin çizgisi.
normalde test yaptığımızdada çizgilerin dıştan içe doğru süzülüp belirdiğini görürsünüz. Sisinkide öyle. Silik olan c nin mürekkebi , süzülen mürekkep ekran kısmına kaymış. Eğer t de pozitif olsaydı oda içe doğru kayacaktı.
pozitif testi açsaydınız kenarda 2 silik ortada 2 belirgin olmak üzere 4 çizgi görecektinzi.
lütfen bidaha açmayın 😂