Bügun tam olarak 40+0 olduk ama ne gelen var ne giden düzensiz sancılarla geçiyoruz günlerimizi 😤😭haftaya kontrole gidicez bakalım o zamana kadar inşallah gelir bide şu sürekli arayıp hala doğuramadın mı diyenlerin ağzına kürekle vurmak istiyorum 😅sanki bebişim geliyoda ben onu içerde tutuyorum la havvela 😠