sevgili hamişler 40+0 oldum kontrole gittim herşey normal görünüyor ama sancim yok doktorum bir hafta daha bekle sonra sancim olmazsa acilden git giriş yaptı diyo sağlık ocağındaki hemşirem 41 doldu bekleme git diyo. sancim falan yok pandemiden dolayı erken gitmek istemiyorum hastaneye falan . 40dan sonra normal doğum yapanlar varmı suni sancı aldinizmi bilgi verin .